Köpfrågor
Vänligen kolla i din skräppost ifall din orderbekräftelse har hamnat där. Om du inte fått någon, vänligen fyll i vårat kontaktformulär så hjälper någon av våra medarbterare dig.
Om ditt paket redan har skickats kan vi inte ändra din order. Har ditt paket inte skickats kan vi ändra din order. Vänligen kontakta oss på vårt kontaktformulär för att ändra din order.
Nej, vi leverar endast inom Sverige
Hos Spashopen har du 14 dagar ångerätt för att retunera ditt paket. För att göra en retur, tryck här.
Om du inte hämtar ut ditt paket i tid kommer det att skickas tillbaka till oss, och en avgift på 300 kr debiteras för fraktkostnaden tur och retur. Kontrollera hur länge ditt paket hålls hos ombudet beroende på vald leverantör. DHL behåller paket i regel i 14 dagar.
Kontakta oss snarast efter felet upptäcktes och ta även bild på produkten där felet syns om möjligt. Kontaka oss via vårt kontaktformulär
Vänligen kontakta via kundtjanst@spashopen.se om du vill reklamera en produkt som du köpt på Spashopen.
Spashopen erbjuder leverans till närmaste utlämningsställe/serviceställe och hemleverans genom Postnord och DHL.
När du gjort en beställning och den har skickats så får du en leveransbekräftelse per mail. I din leveransbekräftelse finns det en spårningslänk som du trycker på för att följa ditt paket.
För valt fraktalterntiv: Utlämningsställe/Service Point- 1-5 arbetsdagar
Hemleverans: 1-4 arbetsdagar (på de festa varorna)
Vi skickar ditt paket från vårt lager inom 1-2 arbetsdagar.
Vi använder oss av en helhetslösning som heter Swedbank Pay. För belopp över 150 000 kr tar vi emot förfrågningar. Vänligen begär en offert eller kontakta oss.
Här kan du läsa våra Köpvillkor och Integritetspolicy
På Spahopen.se kommer vår Cookies symbol alltid följa med dig vart du än befinner dig på hemsidan. Genom att trycka på symbolen längst ner till vänster. Där kan du lätt ändra ditt samtyckesval samt läsa vår Cookiepolicy.